21 Ağustos 2013 Çarşamba

Bir umudum sensin, anlıyor musun?



Beşiktaş, sensiz geçen günlerin..
Uzun uzun teknik analizlere gerek yok, Pazar günü 21:45'de özlem dolu 55.000 kişi ile olimpiyattaydık..

Direnenlere, Siyah forma Büyük Arma ile sahada olanlara selam söyledik, biz buradayız dedik.. 
Biz BEŞİKTAŞ'ız.

Yıllardır söylediğimiz bir beste: 'Bir umudum sensin, anlıyor musun?' Şimdi tüm Türkiye'nin tek umudu olmuşuz..

         Bir umudum sensin anlıyor musun?
        Hayat yaşanmıyor senle olmadan..
        Beşiktaş seninle ölmeye geldik.. . Beşiktaş

Gece 01:00'de eve varıp özetleri seyrettim, hala heyecanım geçmemişti. Galibiyetin heyecanı değildi. Gururun heyecanıydı. Sabah yataktan kalktığımda da gururlu ve mutluydum. Çünkü haklı olmaktan daha büyük güç yoktur. Haklıydık.

Bazıları kupaları ile övünür, Bizim duruşumuz yeter...

Konu ile ilgili manşeti LeMan dergisi atmış, bizim birşey söylememize gerek yok...

Resimler için 'devamı' butonunu tıklamanız yeterli..
Not: Bazı resimler twitter, facebook gibi sosyal ağlardan alınmıştır. (bulunduğumuz Doğu tribününü karşıdan gösteren görseller.)




2 yorum: