24 Mayıs 2013 Cuma

Veda.. Hoşçakal İki Gözüm..

Uzun zamandır elim tuşlara gitmiyordu. Nedeni aslında ne takımın durumu, ne alınan sonuçlardı. Taraftarın takıma, değerlere, hocaya yaklaşımı beni birçok şeyden soğuttu son dönemde.. Net söylüyorum, Yeni Açık tribünün hali içler acısı..Neyse bunlar bu yazının konusu değil.

Evimizden ayrıldık. Hüzünlerimiz, Sevinçlerimiz, Gençliğimiz... HOŞÇAKAL İKİ GÖZÜM HOŞÇAKAL..

BJK İnönü Stadyumuna güzel bir gün ile veda ettik.. Tüm günü semtte, stadda geçirmek, heryerde adeta bir şampiyonluk havası olması çok keyifliydi. Herkes bir bütün olmultu. Bu yüzden o gün yaşanan olumsuzlukları başka bir yazıya bırakalım..

'devamı tuşunun ardında maç günü tezahüratlarına ve resimlerine ulaşabilirsiniz..'

Bir devir sona erdi. Bizce, yani Beşiktaşlılarca dünyanın en güzel stadına veda ettik. Sevindik, üzüldük, belki çokca üzüldük. Ama hep koşa koşa gittik..

Son iki senedir yaşadığım duyguları hissettiklerimi düşününce Yıldızda okuduğum 5 sene boyunca neden kombinem olmamış, bu aşkı niye hep kesik kesik yaşamışım diye çok üzüldüm. Yazıya dökülebilecek çok şey yok aslında,en iyisi vedamızın resimleri ile yazıyı sonlandıralım..

Bu arada; Biz Yine Geleceğiz,

Maç günü notları;
  • Saldır BELEŞTEPE oleeeeyyy
  • 1-2-3 gol yetmez, 4-5-6 olsun Metin-Ali-Feyyaz olsun, Beşiktaş'ım şampiyon olsun...
  • Ateşini yolla bana...
  • Şampiyon Beşiktaş'ım ne istersen iste benden...
  • Haydi Kalk Ayağa, Yürü Güneşe..
  •  3'lü
  • En büyük sen değil misin? Aldırma Kartal Aldırma..
  • Siyaz, Beyaz, Şampiyon, Beşiktaş,
  • Gücüne Güç Katmaya Geldik,
  • Yağmurlu bir günde görmüştüm seni, üstünde çubuklu formalar vardı.
  • Efsane yazdın tarihe Beşiktaş, Aşık oldum Renklerine Beşiktaş..
  • Sevemez kimse seni, Benim sevdiğim kadar..
  • Beşiktaş'ım sen çok yaşa, Canım FEDA olsun sana,
  • datdiri datdat datdiri dat dat..
  • Bir manitam olsa saçları sarı olsa, fenerbahçeli olsa..
  • Gitme hep kalbimde kal, İste tüm ömrümü al..
  • Optik Başkan
  • oooo Süleyman Seba
  • Pınarbaşı,
  • Meksika dalgası..
  • GÜNDOĞDU
  • Çıkmıyoruz...
  • Çıktım taşın üstüne açtım bacaklarımı..
  • Şampiyon olanın...
  • Ve oyuncular tek tek tribünleri gezerek şampiyonluk şarkıları söyler..
 Saha insan kalabalığından görünmemektedir ve biz mutlu ve buruk bir şekilde, ailecek stadı terk ederiz..














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder