9 Eylül 2011 Cuma

Digiturk İPTAL!!

Digiturk sanırım dünyanın en kötü (hakaret içermeyen sözcükler seçmeye çalışıyorum, siz istediğiniz sıfatları koymakta özgürsünüz.) pazarlama ve satış ekibine sahip olma ile ilgili bir yarışmaya katılacak.

Yeni kanallar yaratarak mevcut hizmetlerden ekstra para talep ediliyor. Hala benim gibi salak olup da sözleşmelerini iptal etmemiş olanlar varsa uyanmanın tam zamanıdır..



Son dönemde yaşanan olaylara, ligin gelmiş olduğu bu hale rağmen ayda yaklaşık 100 TL ödüyorum ben bu kuruma. Karşılığında aldığım hizmet ise Şike ligi maçlarını izleyebilmek.

Şimdi bu çok akıllı arkadaşlar ''kanal doğurdu'' mantalitesi ile Lig TV yi üç kanal yaptılar. Spormax içeriğindeki İngiltere PL ligini, Beko Basketbol ligini şifre altına alarak esktra para talep ediyorlar!! Taahütlü anlaşmamın bana sormadan fiyatını yükseltiyorlar..

İptal edilen szöleşmelerin acısını mevcut müşterilerden çıkarmak hangi dahi (sizden daha güzel bir sıfat geldiğini tahmin ediyorum) yöneticinin aklına geldi ise bugün sesli kayıt'a bıraktığım mesajı dinlesinler bol bol..

Bir anlaşma tek taraflı mıdır? Ben ödeyeceğim para karşılığında alacağım hizmeti belirlemişim, geriye dönük olarak bu hak nasıl elden alınabilir. O zaman istediğin kanalı bunu sizin paketten çıkardım diyerek para talep et. Ki zaten su an bunun yapıyorlar. İsteseler 100 TL'ye sadece çocuk kanllarını izliyor duruma da gelebiliri(m)z.

Eee sonuç iptal. Bu kendini bilmez ahlaksızlarla ne kadar uğraşılabilir ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder